ראש הממשלה ושר החוץ בדיונים: האם להחריף את התגובה?

    אתר קול חי No Comments on ראש הממשלה ושר החוץ בדיונים: האם להחריף את התגובה?

    בערב יקיים ראש הממשלה דיון מורחב בנושא אוקראינה בקריה בתל אביב יחד עם שר החוץ לפיד, שר הביטחון גנץ ובכירים נוספים

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד מקיימים מהבוקר (חמישי) דיונים בשאלה האם להחריף את התגובה הישראלית בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה. בערב יקיים ראש הממשלה דיון מורחב בנושא אוקראינה בקריה בתל אביב יחד עם שר החוץ לפיד, שר הביטחון גנץ ובכירים נוספים.

    מלחמה באירופה: רוסיה פתח במתקפה על אוקראינה בכל החזיתות

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג התייחס הבוקר למלחמה באירופה: "זהו ללא ספק רגע היסטורי, מורכב מאוד. גם אני חש הבוקר עצב רב וחשש מטרגדיה הומניטרית, פגיעה חלילה באזרחים חפים מפשע. אני מתפלל כמו רבים בכל העולם שהשלום יחזור לאוקראינה ורוסיה. ישראל, כפי שנמסר על ידי ממשלתנו תומכת בשלמות הטריטוריאלית של אוקראינה".

    המלחמה באוקראינה: כל הדיווחים מסביב לשעון | מתעדכן

    מוקדם יותר פרסם משרד החוץ הודעה נוספת בה קרא לאזרחים ישראלים הנמצאים באוקראינה לעזוב מיד אל המדינות השכנות ממערב. במשרד פרסמו רשימה של מעברי גבול אליהם שלחו נציגים ישראלים לסיוע לאזרחים לעבור את הגבול.

    השגריר לשעבר באוקראינה: "קוראים לישראלים לעזוב ממערב"

    בקהילה היהודית במולדובה עדכנו הבוקר כי הם ערוכים לסיוע ליהודים ולישראלים המבקשים להימלט מאוקראינה ולקליטתם. "במסגרת ההיערכות, אנו מוכנים עם צי אוטובוסים לשינוע אנשים מאוקראינה למולדובה, עם מלאי מזון, בתי מלון שנשכרו מראש יחד עם אתרי מחסה נוספים לקליטת מאות בני אדם, וצוותי רפואת חירום".

    אתמול פרסם לראשונה משרד החוץ את עמדתה הרשמית של ישראל לגבי הנעשה במזרח אירופה. בהודעה קראה ישראל להגעה לפתרון דיפלומטי ולהרגעת המתיחות והביעה תמיכה בריבונותה של אוקראינה, אך לא גינתה את פעולותיה של רוסיה.



    0 תגובות